õppemeetod: SWOT-analüüs
(Salumaa, T., Talvik, M., Saarniit, A. 2006. Aktiivõppe meetodid.)SWOT-ANALÜÜS
Meetod, mis võimaldab probleemi lahendamisel rühmatööna analüüsida mingit nähtust või protsessi.
S (strongness) - TUGEVUSED (Kuidas säilitada? Millised on teie eelised? Mida teete hästi? Millised on peamised ressursid?)
W (wakness) - NÕRKUSED (Kuidas kõrvaldada? Mida peaks parandama? Mis läheb halvasti? Mida peaks vältima?)
O (opportunities) - VÕIMALUSED (Kuidas ära kasutada? Millied on huvitavad trendid? Millised muutused toimuvad ümberringi nii laialt kui kitsalt? Millised on muutused otsustajate arusaamades? Milline on teiste suhtumine meisse?)
T (threats) - OHUD (Kuidas vältida? Millisete väliste takistustega puutute kokku? millised on riskid?) [lk 258-263]
Märkused: kui õpilased on analüüsi ära teinud, siis tabeli põhjal andmete esitamine ja tõlgendamine (tekstiline), pluss esitluse loomine ja ettekandmine.
No comments:
Post a Comment